[Fanda] Ako odstranit programy z karanteny Windows defendera?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pondělí Říjen 8 16:37:09 CEST 2018

Používam NVDA. A už som aj Mrkvosoftu poslal pripomienku, ono to totiž
ide ale nejak neštandardne.

Medzerník tú položku nejak rozbalí ale niekedy sa dá dotabovať na
"Povolit", väčšinou ale nie...

Dňa 08.10.2018 o 16:29 Jarek Krcmar napísal(a):