[Fanda] prosba ke knihovně

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Pondělí Říjen 8 12:53:16 CEST 2018

ahoj zřejmě to tady asi nebude patřit, ale týká se to pc tak to skusím. stalo se mi že jsem se nemohla přihlásit do knihovny digi dokumentů, protože jsem si nevšimla že mám zapnutý capslock. ale mezitím jsem byla tak divoká že jsem si nechala zaslat nové heslo. to mi bohužel nesedí a chtěla bych si zpět nastavit to mé původní. může mi prosim klidně i soukromou cestou někdo napsat postup zda to je možné udělat? nemůžu to nikde v nabídce najít. moc děkuju za jakoukoli radu. górecká