[Fanda] spuštění textu s koncovkou pdf

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Říjen 7 18:45:59 CEST 2018

Zdravím,

co se týče zjištění verze, zkuste vAdobe readeru stisknout levý alt a
pak jít dvakrát šipkou doleva a tam bude zřejmě nápověda podmenu.
Rozbalte jednou šipkou doprava a pak jděte šipkou dolů, až najdete o
programu a dejte enter.

Mělo by se vám zobrazit číslo verze.

Co se týče souboru s příponou pdf, otevřte ho a po stisku levého altu
jděte na zobrazit. potom jděte šipkou na natočit zobrazení a šipkou dolů
na Navigace ve stránce. Je to podmenu a tak šipkou vpravo rozbalte.
Jděte šipkou na následující stránku a dejte enter.

To opakujte, dokud se situace opakuje.

Jarek

Dne 07-10-2018 v 17:54 Helena Gorecká napsal(a):
> ahojky peti já mám abbifine rader9 to se mi zadařilo zjistit, ale
> nevim jak se s tím dělá. vždy jsem byla zvyklá že mi vše chodilo s
> koncovkou doc nebo txt ale s tím pdf právě neumím. myslela jsem si, že
> když to otevřu tak jak např doc že mi to začne číst ale stále ikdyž se
> pohybuju šipkou kamkoli tak to nic nedělá. helena
> ----- Původní zpráva ----- Od: "GP1" <gp1 na nextra.sk>

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz