[Fanda] spuštění textu s koncovkou pdf

GP1 gp1 na nextra.sk
Neděle Říjen 7 17:50:05 CEST 2018

Ahoj!
Je dosť možné, že sa jedná o obrázky, ktoré rozpozná spolahlivo Finereader.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Helena Gorecká" <helena.gorecka na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 7. októbra 2018 17:41
Predmet: [Fanda] spuštění textu s koncovkou pdf

ahoj obracím se zde s prosbou. mám ještě starší pc s xp a mám v něm adobe
reader, ale nevim jak mohu zjistit jakou verzi. jenže mám text s koncovkou
pdf a jakmile jej chci otevřít, tak mi po stisku enteru na daném souboru pc
poví spracovává se stránka 1 z3 a jakmile mi poví 100 procent, a chci si
šipkama text přečíst stále mi říká nic jakoby tam nic nebylo. prosim kde
dělám chybu, nebo jak si text mohu vlastně přečíst nebo ho převést do wordu
či na nějákou jinou koncovku? kdyby byl někdo tak hodný tak mi napište
podrobný postup. bohužel nepatřím mezi ty šikovné. nebo mám špatnou verzi
toho adobe readeru nevim jak to zjistit. moc děkuju krásný zbytek dne
górecká