[Fanda] spuštění textu s koncovkou pdf

Helena Gorecká helena.gorecka na seznam.cz
Neděle Říjen 7 17:41:48 CEST 2018

ahoj obracím se zde s prosbou. mám ještě starší pc s xp a mám v něm adobe reader, ale nevim jak mohu zjistit jakou verzi. jenže mám text s koncovkou pdf a jakmile jej chci otevřít, tak mi po stisku enteru na daném souboru pc poví spracovává se stránka 1 z3 a jakmile mi poví 100 procent, a chci si šipkama text přečíst stále mi říká nic jakoby tam nic nebylo. prosim kde dělám chybu, nebo jak si text mohu vlastně přečíst nebo ho převést do wordu či na nějákou jinou koncovku? kdyby byl někdo tak hodný tak mi napište podrobný postup. bohužel nepatřím mezi ty šikovné. nebo mám špatnou verzi toho adobe readeru nevim jak to zjistit. moc děkuju krásný zbytek dne górecká