[Fanda] Dlouhodobý problém s televizní USB kartou - vynechávání signálu

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Říjen 6 14:24:34 CEST 2018

Ahoj Roberto samozrejme v počítači treba vypnúť všetky procesy, ktoré by
mohli bežať na pozadí a zaťažovať systém a to vrátane rôznych anti
vírusov malwarov a kadečoho. Ja som to aspoň v minulosti vždy tak robil,
pretože počítač mal tendenciu robiť popri zachytávaní signálu aj kadečo
iné a to spôsobovalo mikrovýpadky. Š K

Dňa 6. 10. 2018 o 12:23 Roberto Lombino napísal(a):