[Fanda] Dlouhodobý problém s televizní USB kartou - vynechávání signálu

Roberto Lombino lombino.roberto na gmail.com
Sobota Říjen 6 12:23:47 CEST 2018

Ahoj a dík za radu. Jak jsem psal, z nějakého důvodu DAB rádio přes tu
kartu funguje bez problémů. Kabel od antény do karty jsem nedávno
vyměnil a pořád nic, jak jsem asi psal, funguje to naprosto stejně i na
pokojové anténě. Navíc přes tu anténu přijímá televizi celý dům, tak
nevím, jestli to mají televizory nějak ošetřeno a karty ne? Takže
jediné, co mě teď ještě napadá, je vadná karta, což by sice asi nemělo
být, protože ten DAB signál tam jde bez problémů, ale přece jen.

Pěkný den,

Roberto