[Fanda] Proc mi nejde dotykove ovladat NVDA

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Říjen 5 18:27:46 CEST 2018

Pozdravujem,

Skúste najprv zapnúť nápovedu vstupu nvda+1 a potom skúsiť dotykové
gestá. Pri správnom fungovaní by NVDA malo správne hlásiť, napríklad
dvojité klepnutie dvomi prstami.

Ak nehlási, je problém niekde v tej dotykovej obrazovke, prípadne je
možné, že to u vás blokuje iný špeciálny software.
Preistotu som skúsil dotykové gestá na mojom Lenovo, tu fungujú.

Dňa 05.10.2018 o 17:05 Miloš Šmíd napísal(a):