[Fanda] muze byt za potrebi aktualizovat skype

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pátek Říjen 5 13:12:33 CEST 2018

ještě se vracím ke skypu, protože sem v dané dny nemohl reagovat, mám trošku
omezený přístup k internetu.
Legrace je to, že já sedmičkovou verzi do dnes používám, jsem sice na skypu
momentálně dost málo, ale žádný mail mi nepřišel.
Asi trestají ty, kteří jsou příliš aktivní za inovátorství.
To si pochopitelně dělám legraci, naprosto jistě mě to vzdělení čeká a v mém
případě to padne na úrodnou půdu.
Jindra.