[Fanda] google drive a prihlaseni

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pátek Říjen 5 13:01:19 CEST 2018

zdravim, tak sem si na win 10 stáhl program back sins pro google a teda
nepodařilo se mi ani s jawsem ani s nvda dostat na přihlášení, na sys
liště mám, že google drive je nepřihlášen, jaws kurzor ani virtuální
kurzor se nechytají, nějaký tryk jak zadat e-mail a heslo do tohoto
programu?
přečetl sem jen výtejte, krok jedna přihlášení, ale žádné edit pole.
vím, že sem kdysi gogle drive na sedmičkách používal, ale už je to delší
doba.

Petr Vondrášek