[Fanda] Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

Tapin tapinek na gmail.com
Pátek Říjen 5 12:28:00 CEST 2018

Zdravím,

Mnozí už psali ostatní možnosti s jinými odečítači, netřeba se opakovat.
Jen pro vydýchaného Michala, při psaní jsem stoicky klidný, Jaws skutečně
nepatří k věcem, u kterých mě stojí za to se rozčilovat, tak jen pro
vysvětlení. Omlouvá tě jen to, že neslyšíš hlasovou intonaci a můj pobavený
výraz při minulém e-mailu. ;)

Hezký den
Vítek SVCS