[Fanda] Kdo dělá admina českých stránek o NVDA?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Říjen 5 11:38:19 CEST 2018

Nejde o obsah, na ten jsem vůbec nesahal. Já to urovnal jen graficky, když
jsem tu tabulku okopíroval ze stránek, tak mi vadilo, že to bylo sem tam
někde rozházené, někde chyběla buňka, někde ˇohraničení buněk nebylo pod
sebou, špatné zarovnání do buňky a podobně. Asi když se to čte jen hlassem,
vůbec na to nepřijdete. Chápu, pokud to někdo dělal na ty stránky ručně, že
se sem tam sekl, je to určitě otročina nezapomenout na nějaký tag.
Znamená to to, že ty, Ondro, ty stránky spravuješ? Samozřejmě je to fajn a
díky za to.
Miloš

pá 5. 10. 2018 v 11:26 odesílatel Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com>