[Fanda] Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Pátek Říjen 5 09:56:36 CEST 2018

Tapine,

klídek. Kdyby si se vydýchal, jistě by si z e-mailu pochopil, že se mluví o webovém rozhraní. Ale jasně, zaznělo JAWS, tak Pavlův reflex, co? ;-)

I ve webovém rozhraní lze s JAWS na Google Disku pracovat vcelku bez problému. určitě nejde pohyb v seznamu počátečními písmeny (ale to bez ohledu na odečítač). Prostě to není implementováno od Google.

Petře, s Google Diskem se nejlépe pracuje s vypnutým virtuálním kurzorem - JAWSKey+Y.

Opravdu se s tím dá pracovat obstojně a to i se staršími verzemi JAWS. K práci bych doporučil Firefox či Chrome a rozhodně prostudovat klávesové zkratky, které má Google uvedeny. Dost práci zefektivní.

Poklidný den přeji

Michal Jelínek

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Tapin
Sent: Friday, October 5, 2018 8:28 AM
To: Konference - Fanda <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: Re: [Fanda] Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

Zdravím,

Ach, vy jste bez toho Jawsu jak bez ruky, občas by někteří potřebovali odvykací kúru od Jawsu, skoro bych se obával, zda jde alt+f4 zmáčknout s Jawsem. :D Google drive jako cokoli jiného si vytvoří přece složky, na které lze přistupovat v Exploreru, nebo v Total Commanderu nebo přes jakýkoli file manažer.

Vítek SVCS

>Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
>5. 10. 2018 08:16
>
>no já gogle drive též zkoušel, resp moc se nedařilo, neboď v google
>disku se z jawsem 18 nelze vůbec pohybovat ve složkách, nebo musim
>někde něco přenastavit?
>takhle jak to mám nyní, tak tam jaws prakticky vůbec nemluví.
>Petr Vondrášek

chci
drive
byť