[Fanda] Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Říjen 5 08:52:48 CEST 2018

Ahoj,
já většinou používám GoogleDisk přímo z webu, ale Google Drive mám
nainstalovaný a ta složka je normálně v Dokumentech, které mám přirozeně na
déčku a jmenuje se GoogleDisk bez mezery. Spíš by mě zajímalo, zda obsah
jsou jen odkazy a nnebo fyzické soubory, tedy kolik mi to zabírá místa.
Někdo mi říkal, že jen odkazy. Moc jsem s tím takhle nikdy nepracoval. Miloš