[Fanda] Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

Tapin tapinek na gmail.com
Pátek Říjen 5 08:28:28 CEST 2018

Zdravím,

Ach, vy jste bez toho Jawsu jak bez ruky, občas by někteří potřebovali
odvykací kúru od Jawsu, skoro bych se obával, zda jde alt+f4 zmáčknout s
Jawsem. :D Google drive jako cokoli jiného si vytvoří přece složky, na
které lze přistupovat v Exploreru, nebo v Total Commanderu nebo přes
jakýkoli file manažer.

Vítek SVCS