[Fanda] Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

Tapin tapinek na gmail.com
Pátek Říjen 5 05:23:15 CEST 2018

Zdravím,

Jen také na rychlo, protože jsem Google drive používal svého času, tak chci
jen varovat před nedokonalou sinchronizací souborů. Totiž nasměroval jsem
si do Google složky Organizér Števa Kisse, a když jsem provedl změny na
jednom počítači, na druhém se tyto změny občas vůbec neprojevily v
poznámkách. Podobně jako drobné textové soubůrky a jejich zkopírování do
Google složky se na druhém stroji občas neobjevily, musel jsem Google drive
restartovat na obou strojích, a pak se teprve změny uráčily vykonat.
Nespolehlivost bych subjektivně vyčíslil na 25%. Naproti tomu Dropbox, byť
s menším úložištěm, je naprosto špičkově perfektně sinchronní, a změny se
ihned projevují. Proto jsem přešel zpět na Dropbox, byť s menším úložním
prostorem. Tady mám ale záruku/garanci 100% projevení změny bez obav a
ověřování, zda se změny projevily či nikoli. Toť má pozorování.

Vítek SVCS

>ppartyka ppartyka na chello.cz
>5. 10. 2018 04:41
>
>Citace:
>Poté byste měl mít k dispozici soubor
>installbackupandsync.exe
>(konec citace)
>Tak zmiňovaný soubr k dispozici mám, ale po nainstalování se mně objevily
na
>ploše jen ikony pro dokumenty, prezentace, tabulky, ale nemohu najít odkaz
>právě na tu diskovou jednotku. I tak děkuji.
>P.P.
Total