[Fanda] Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

ppartyka ppartyka na chello.cz
Pátek Říjen 5 04:41:33 CEST 2018

Citace:

Poté byste měl mít k dispozici soubor

installbackupandsync.exe
(konec citace)

Tak zmiňovaný soubr k dispozici mám, ale po nainstalování se mně objevily na
ploše jen ikony pro dokumenty, prezentace, tabulky, ale nemohu najít odkaz
právě na tu diskovou jednotku. I tak děkuji.

P.P.
----- Original Message -----
From: "Martin Klein" <Marklein na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, October 04, 2018 4:01 PM
Subject: Re: [Fanda]Doplněk do Totalu - Fw: Nastavení odkazu

Dobrý den.

Odpovídám narychlo, ale myslím, že to není věc doplňku čistě pro TC, ale
utility či aplikace Záloha a synchronizace Google Disku.

Stáhněte si instalační soubor a standardně jej instalujte. Po té by měli být
k dispozici zástupce GDisku na Ploše, složka v Průzkumníku i adresář v Total
Commanderu.

Jděte na

https://www.google.com/intl/cs_ALL/drive/download/backup-and-sync/
(https://www.google.com/intl/cs_ALL/drive/download/backup-and-sync/)

Nadpis 1

Bezpečně své soubory zálohujte

odkaz

Stáhnout Zálohování a synchronizaci

pak

Nadpis 2,

Stáhnout Zálohování a synchronizaci pro Windows

odkaz

Přijmout a stáhnout

Poté byste měl mít k depozici soubor

installbackupandsync.exe