[Fanda] Thunderbird a blokování

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 4 15:40:30 CEST 2018

Ahoj,

ony jdou u zpráv z prokazatelně důvěryhodných zdrojů přidat výjimky,
tzn., že u nich by vzdálený obsah neměl být blokován, ale nikdy jsem s
tím nepracoval;
navíc dnes, kdy se při troše snahy dají podvrhnout i weby, bych si s tím
asi moc nehrál, ještě jsem to nepotřeboval - i když se mi občas stalo,
že mi TB u některého e-mailu vzdálený obsah zablokoval, zprávu jsem
nějak přečetl, velmi dlouho se mi to nestalo, takže si přesné detaily
nepamatuji.

Martin.

---