[Fanda] Otázka - program All Ten Fingers

Jaromír Tichý tichy na tc-plzen.cz
Čtvrtek Říjen 4 11:17:26 CEST 2018

Zdravím na konferenci,
     obrátil se na mě jeden klient s žádostí o radu. Je integrovaný ve
škole běžného typu. Používají zde program All Ten Fingers (zkratka ATF).
Jedná se o program, s jehož pomocí se studenti učí psát všemi deseti.
Program jsem si stáhnul a zkoušel jsem s ním pracovat s JAWSem a NVDA.
Program se mi nepodařilo ale ozvučit. Klient by si potřeboval vždy
nastavit určitou lekci a čas, za který by přepsal daný text. Vzorový
text, který má opisovat, by mu někdo přečetl.
     Napište mi prosím, zda jste se setkali s ATF v přístupné verzi pro
odečítače. Klientovi by pomohlo, kdyby mohl využívat stejný program jako
jeho spolužáci.
Předem děkuji za odpověď.
Jaromír Tichý