[Fanda] Thunderbird a blokování

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Čtvrtek Říjen 4 09:55:57 CEST 2018

Zdravím Martine a ostatní,

nechtěl jsem vás naštvat tím povolením vzdáleného obsahu.

Jen jsem si myslel, že bych mohl tím odblokovat zprávy, které
Thunderbird zablokoval.

Už jsem to uvedl do původního stavu.

Děkuji ti Martine za důležité informace, ohledně zpráv v Thunderbirdu.

Jarek

Dne 03.10.2018 v 20:56 Martin Beran napsal(a):
> Ahoj,
> omlouvám se, že jsem nereagoval dříve, ale nestihl jsem to.
> Vzdálený obsah bych rozhodně nepovoloval, představuje to slušné
> bezpečnostní riziko, protože díky zobrazenému vzdálenému obsahu
> odesílatel zprávy, jímž může být klidně i spammer pozná, že je e-mail
> příjemce platný a zjistí i mnohé jiné věci.
> Sám mám tuto volbu vypnutou a ještě bych doporučil v menu Zobrazení /
> Rozmístění odškrtnout položku Panel zpráv. Chápu-li správně, funguje
> jako jakýsi náhled zpráv, takže když na nějakou najedeme šipkami, část
> [...]

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz