[Fanda] Thunderbird a blokování

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Říjen 3 20:56:08 CEST 2018

Ahoj,
omlouvám se, že jsem nereagoval dříve, ale nestihl jsem to.
Vzdálený obsah bych rozhodně nepovoloval, představuje to slušné
bezpečnostní riziko, protože díky zobrazenému vzdálenému obsahu
odesílatel zprávy, jímž může být klidně i spammer pozná, že je e-mail
příjemce platný a zjistí i mnohé jiné věci.
Sám mám tuto volbu vypnutou a ještě bych doporučil v menu Zobrazení /
Rozmístění odškrtnout položku Panel zpráv. Chápu-li správně, funguje
jako jakýsi náhled zpráv, takže když na nějakou najedeme šipkami, část
zprávy se zřejmě načte, to si nejsem jist, protože nám to odečítače
nezprostředkují a objeví se zřejmě ta hláška o blokovaném vzdáleném
obsahu, takže pokud tento bude povolen, může se do PC dostat i
nebezpečná havěť.
Možná, že to není tak horké, ale já jsem v tomto celkem paranoidní a
vše, co není nezbytně nutné pro korektní práci třeba zrovna s e-mailem
vypínám.

Martin.

---