[Fanda] Ako vypnúť Google zabezpečovanie účtu?

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Úterý Říjen 2 13:49:16 CEST 2018

Hledal bych někde v nastavení účtu Google v zabezpečení a něčem jako
lokalizace nebo oblasti, když to vypadá, že asi záleží, kde se člověk
připojí k síti. Přímou zkušenost s tím nemám, mně píše Gmail jenom v
případě, že jsem připojil nový notebook nebo jiné nové zařízení ke
stejnému účtu a znovu mi pak už nepíše.
Tak jen tipuju, co by to asi mohlo být. Snad mě někdo doplní.

--
Mgr. Václav Josef Toul
mobil: 777 991 468