[Fanda] muze byt za potrebi aktualizovat skype

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Říjen 2 10:07:35 CEST 2018

Zdravím,

já jsem tu zprávu zatím nedostal.

Taky používám Skype verze 8.

Jen se setkávám s tím, že se mi Skype odhlašuje a proto se musím přihlásit.

Jarek

Jarek

Dne 02.10.2018 v 9:24 Martin Beran napsal(a):
> Ahoj,
> byl bych v klidu, také jsem zprávu včera večer dostal a rovněž jsem na
> osmičkové verzi již nějaký ten pátek.
> Ta zpráva vypadá legitimně, poslali to zřejmě proto, že se původně
> mluvilo o konci sedmičkových verzí již v září.
>
> Martin.

> ---

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz