[Fanda] muze byt za potrebi aktualizovat skype

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Říjen 2 09:24:08 CEST 2018

Ahoj,
byl bych v klidu, také jsem zprávu včera večer dostal a rovněž jsem na
osmičkové verzi již nějaký ten pátek.
Ta zpráva vypadá legitimně, poslali to zřejmě proto, že se původně
mluvilo o konci sedmičkových verzí již v září.

Martin.

---