[Fanda] muze byt za potrebi aktualizovat skype

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Říjen 2 08:17:47 CEST 2018

Zdravím na konferenci.
Petře, mně tenhle mail přišel minulý pátek, taky jsem se tomu divil protože
skype 8 používám dva měsíce už.
Radek štipčák.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Petr Vondrášek
Sent: Tuesday, October 2, 2018 6:11 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] muze byt za potrebi aktualizovat skype

tak už alespoň víme, kdy končí podpora, nějak nechápu, skype 8 už použžívám
několik měsíců, skype 7 už nikoli, takže nechápu proč toto poslali, nemůže
to znamenat, že by se mi někdo se skype 7 vlámal do účtu, či vám tato správa
též přišla?
Všimli jsme si, že jste nedávno použil(a) Skype verze 7. Pokud jste už
aktualizoval(a) na Skype verze 8, můžete tuto zprávu ignorovat.
Chceme vás upozornit, že na desktopových zařízeních 1. listopadu 2018 a na
mobilních zařízeních a tabletech 15. listopadu skončí podpora pro Skype
verze 7.
Po ukončení podpory začneme vyžadovat aktualizaci na verzi 8. Možná budete
moci starší verze ještě krátkou dobu používat, pokud se ale chcete vyhnout
jakémukoli výpadku, doporučujeme vám provést aktualizaci ještě dnes.
--
Petr Vondrášek

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz