[Fanda] Dotaz k win defenderu

svope svope na volny.cz
Pondělí Říjen 1 13:56:17 CEST 2018

Zdravím,

Defender je antivirová ochrana přímo v systému a hlídá docela dobře. Když
vyžaduje pozornost, tak stačí spustit rychlý sken, nebo provést aktualizaci.
Jen je to potřeba procházet Jaws kurzorem.

Petr Svoboda

From: <radek.stipcak na tiscali.cz>
Sent: Monday, October 01, 2018 1:04 PM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] Dotaz k win defenderu

Zdravím na konferenci.

Chci se zeptat na následující.

Na tomto počítači s win 10 64 bit a oko nvda mám i win defender.

Nevím jak se to stalo, nic jsem v pc neměnil, nepřenastavoval, ale vždycky
jsem měl zobrazeno na liště že není vyžadována žádná akce, ale teď tam mám
doporučené akce a když na tom dám enter, tak se dostanu do centra
zabezpečení win defenderu a jsou tam položky jako např možnost pro rodinu,
ochrana před viry a hrozbami, zabezpečení zařízení a podobně.

Jak můžu docílit toho abych měl zase zobrazeno na systémové liště že není
vyžadována žádná akce, nebo si toho tlačítka doporučené akce nemusím všímat?

Předem děkuji za odpověď.

Radek Štipčák.

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz