[Fanda] otravny google

svope svope na volny.cz
Pondělí Říjen 1 08:53:31 CEST 2018

Zdravím,

občas se to stane při vyhledávání, ač nevyhledávám nijak často.
Celkem pravidelně se mě to ale stává, když si dám zvukovou podobu ReCaptcha,
paskvil, který už je skoro všude. Vyhodí to hlášku, že se z mojí IP adresy
odesílá příliš mnoho dotazů na Google. Pokud ale manželka odkliká obrázky,
tak to normálně funguje.

Petr Svoboda

From: "GP1" <gp1 na nextra.sk>
Sent: Sunday, September 30, 2018 6:34 PM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] otravny google

Ahoj Fandovia!
Skopíroval som z internetu názov, ktorý som dal do Googla, aby ho našiel.
Namiesto toho mi vypísal nasledovné:

Naše systémy rozpoznali nezvyčajnú aktivitu prichádzajúcu z vašej
počítačovej siete. Táto stránka skontrolujte, či ste odosielateľom žiadostí
skutočne vy a nie robot.

čo s tým?
Totiž teraz mi to zablokovalo vyhladávanie a žiada vylúštenie captchy
Už ste sa stretli s niečím podobným?
Dakujem