[Fanda] Nvda remote access

Středa Květen 23 11:23:17 CEST 2018

Pozdravujem,
doplnok toto umožňuje, musíte mať Nvda nastavené tak, aby ozvučovalo
prihlasovaciu obrazovku a tiež po nastavení doplnku, teda aby sa
pripájal automaticky po spustení ku riadiacemu serveru, tak napokon
skopírovať nastavenia Nvda na prihlasovaciu obrazovku a bude to fungovať
tak ako potrebujete.
A odporúčam miesto oficiálneho servera nvdaremote.com používať náš
hapedah.tk / nvdara.pvagner.tk, sú to rozličné domény toho istého servera.