[Fanda] Nvda remote access

Středa Květen 23 10:43:35 CEST 2018

Milí fandové,
v poslední
době jsem si oblíbil tento výborný a skvělý doplněk, chci se ale zeptat, zda by se nějak nedal doplněk vylepšit tak, aby se spouštěl na přihlašovací obrazovce tak jako to umí např. Teamviewer? Představoval bych si to tak, že by doplněk uměl na základě registrovaného uživatelského jména a hesla se připojit do sítě i více počítačů ve firmě. V zásadě mi jde o to se připojit na firemní počítač hned po startu, než zadám administrátorské heslo, což doplněk zatím neumožňuje. S pozdravem
Jiří Stojaník.

Odesláno z iPhonu