[Fanda] WIn 10 thunderbird a gmail - vyreseno

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Úterý Červenec 31 22:57:54 CEST 2018

Zdravím,
tak už je vyřešeno. Dnes podvečer po práci se to nakonec podařilo. Je to
ovšem podivné. Včera jsem tomimochodem také vícekrát přeinstalovával a
když jsem tak dloouho různě pokusničil, tak byl i snad dokonce dvakrát
dočasně vypnut Eset Internet Security, kupodivu bez efektu. Dneska jsem
si řekl, že ještě hodím do vyjímek kontrolu komunikace Thunderbirdu,
když se to chovalo stejně blbě i při nastavení těch jejich dlouhých
hesel pro "méně bezpečné aplikace". Ejhle, okamžitě se to rozběhlo.
Nejspíš jsou takto blokovány ty vyšší porty pro IMAP. Jiné schránky na
PC s IMAPem neprovozuji. Asi budu muset ještě probádat ten Eset abych
přes něj honil běžně toho Thunderbirda.
Honza