[Fanda] win 10 pro a jejich nastaveni pro NVDA

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Pondělí Červenec 30 21:24:44 CEST 2018

Zdravím,
tak jsem tady se záležitostí, která mne sem také přivolala. Přešel jsem
s Notebookem na windows 10 Pro které jsem si v minulosti zdarma
"předregistroval". K nějakým nastavením jsem se dostal skrze knížku Pana
Šnyricha na KDD. Nicméně, se ještě ptám zde, co by bylo dobré v tomto
udělat? Hodilo by se i nějaké nastavení barev a kontrastu. Bohužel to
nadefinované ve windows má svoje mouchy. Na některých obrazovkách se v
inverzním módu ztrácí text. Osobně by se mi šiklo, kdyby se dalo
upravovat vzhled písma nějak ve stilu dřívějších windows.
Moc díky za příp. tipy.
Honza