[Fanda] Zvláštní věc u Skype

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pondělí Červenec 30 13:59:14 CEST 2018

Ahoj Petře,

ano, automaticky nastavit mikrofon mám zaškrtnuto, ale situace ve Skype
8 je stejná.

Přeinstalovat disk se mi nechce.

Napadá mě ještě jedna možnost: jít do ovládacích panelů a v menu Zvuk
odinstalovat ovladač interního mikrofonu. Po restartu PC by se měl
nainstalovat ten ovladač.

Ale mám i z toho strach.

Jarek