[Fanda] Správa NVDA

Sobota Červenec 28 10:41:13 CEST 2018

Zdravím,
ja nemám s kódom Nvda nič spoločné, s kamarátmi prevádzkujeme a finančne
zabezpečujeme československý server pre nvda remote na doménach
hapedah.tk / nvdara.pvagner.tk, za preklady Nvda je zodpovedný Ondrej
Rosík a čo sa týka programátorských vecí, skúste sa obrátiť na Peťa
Vágnera, alebo Ľuboša Pinteša, obaja do Nvda prispeli nejakými riadkami
kódu.