[Fanda] Dotaz ohledně molitanových krytů na sluchátka

Pátek Červenec 27 21:28:49 CEST 2018

To by zaujímalo aj mňa, tiež mám jedny tieto slúchadlá bez molitanov, na
nete som sa len dopátral v nejakej diskusii, kde odporúčali obrátiť sa
priamo na servisné stredisko Logitech, ale to sa mi veľmi nechcelo.
Inak je dosť ťažké zohnať molitany aj na klasické malé slúchadlá,
vlastne problém je zohnať už aj malé slúchadlá ako také, výrobcovia ako
Sony už vyrábajú len tie hlúpe "valčeky", ktoré si človek musí strčiť až
neviem ako hlboko, ale klasické s meničom okolo 16 mm a aby aj dobre
hrali je už problém zohnať, celkom újdu jedni Phillips, sú na alze za
zhruba 5 eur, takže človek sa nemôže pomýliť a tie majú celkom verný
prednes aj hlasového výstupu, nemajú len výšky ale celkom aj stredné
tóny, vydržia celkom hrubé zaobchádzanie denne vo vrecku, tak kupujte,
kým sú a kto by mal prípadne tip na malé a dobré slúchadlá, ale nie tie
ktorých dnes je plný internet, ale klasiku, tak dajte vedieť.