[Fanda] Dotaz ohledně molitanových krytů na sluchátka

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Pátek Červenec 27 17:04:02 CEST 2018

Dobré odpoledne na konferenci.

Od úterka mám nové pc s win 10 profesionál, jsem spokojen, ale chtěl bych se
zeptat na následující.

Mám sluchátka logitech vireless, jsou to bez drátová sluchátka, jsou velmi
dobrá fungují dobře jenže se mi stalo že mi z nich odpadli ty molitanové
kryty, kryty byli už ve špatném stavu a nedají se už zachránit a znovu po
vyprání na sluchátka nasadit.

Dají se někde ty molitanovcé kryty sehnat samostatně?

Nechce se mi kvůli tomu že sluchátka teď kryty nemají si kupovat nová když
sluchátka jsou jinak v pořádku.

Předem děkuju za odpověď a přeju příjemný výkend.

Radek Štipčák.