[Fanda] v mirande se mi objevil tento kontakt, jak jej odebrat

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pátek Červenec 27 15:17:25 CEST 2018

zdravim lidi, tak se mi kontakt podařilo zrušit přez mesenger lite na
mobilu s androidem, byl to kontakt v žádostech o správy, ale jak se do
žádostí o správy dostat z pc netuším, ale přez mesenger lite na androidu
by ste to mohli zvládnout.

Petr Vondrášek