[Fanda] program podobny netstumbleru

Ján Krekáň jan.krekan na tuke.sk
Pátek Červenec 27 08:29:05 CEST 2018

Ahoj, mne ho cita automaticky medzi informaciami o danejj wifi.
Keby ze si nie si isty daj si ulozit vsetky alebo len vybrane polozky do
textoveho suboru a potom to vyzera nejak takto ako vlozeny text : nazov
mojej siete je chnet
SSID              : chnet
MAC Address       : 14-CC-20-A5-9C-3E
PHY Type          : 802.11g/n
RSSI              : -77
Signal Quality    : 56
Average Signal Quality: 57.9
Frequency         : 2,442
Channel           : 7
Information Size  : 192
Elements Count    : 12
Company           : TP-LINK TECHNOLOGIES CO.,LTD.
Router Model      :
Router Name       :
Security          : WPA2-PSK
Cipher            : CCMP
Maximum Speed     : 300 Mbps
Channel Width     : 40 MHz
Channels Range    : 1 - 9
BSS Type          : Infrastructure
WPS Support       : No
First Detection   : 27. 7. 2018 8:25:46
Last Detection    : 27. 7. 2018 8:27:08
Detection Count   : 82
Start Time        : 26. 7. 2018 6:19:52
Minimum Signal Quality: 52
Maximum Signal Quality: 64
802.11 Standards  : 802.11i/k
Connected         : Yes
Stations Count    :
Channel Utilization:
Country Code      :
Description       :

Jano

ppartyka ppartyka na chello.cz
26. 7. 2018 16:36

Akorát jsem u tohoto prográmku nepřišel jak zjistit údaj o čísle kanálu,
resp. když najdu určitou vifinu, kde je napsaný údaj na jakém čísle ta vifi
sedí.
P.P.