[Fanda] otazka na nazory na zlepsenu pristupnost eset produktov

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 26 19:38:12 CEST 2018

zdravim, nevim jak ostatní, ale nejnovější eset internet security nelze
ovládat s nvda- říká mi při pohybu jen neznámí.
s jawsem celkem vpoho, ale přístupnost pro nvda se jim moc nevyvedla.

Petr Vondrášek