[Fanda] omluva a prosba o radu, jak počeštit Vlc media player

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Čtvrtek Červenec 26 13:11:58 CEST 2018

Dne 26-07-2018 v 12:51 Petr Vondrášek napsal(a):
> jinou řečí -anglicky či jak, zkoušel si v možnostech změnit jazyk na  > češtinu, i když já nic takového dělat nemusel, mám automaticky vlc v
 > češtině. > > Petr Vondrášek > > Dne 26.07.2018 v 10:11 Jarek Krcmar
napsal(a): >> Dobrý den fandové, >> >> omlouvám se za to, že přicházím s
problémem, ale už si nevím rady. >> >> Od včerejška na mne Vlc mluví
jinou řečí, než česky. >> >> Odinstaloval jsem jej tedy a zvolil češtinu
při instalaci. >> >> Avšak problém se opakuje. >> >> Nevíte prosím, co s
tím? >> >> Předem za vaše odpovědi děkuje: >> >> Jarek >> >> >> ---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG. >>
http://www.avg.cz >>
Ahoj Petře,
Vlc začal mluvit jazyku podobnému němčině. Myslím, že to bude holandština.
Nevím, co se stalo, ale začalo to včera.
Jarek