[Fanda] Soubory z disket pro Eureku

Příborský priborsky na volny.cz
Středa Červenec 25 11:50:35 CEST 2018

Dobrý den všem!

Obracím se na někoho z účastníků konference, nejspíše na pana Jungmanna
s následujícím dotazem:

Před několika lety zemřel jeden můj kamarád.

Zanechal  po sobě Eureku a hodně disket, na kterých měl soubory s
rodinnou kronikou a další důležité texty.

Paní by ráda získala texty z těchto disket.

Proto se táži, zda existuje  nějaký program, který by dokázal soubory
převést do některého současného formátu.

Počítač s disketovou jednotkou mám k dispozici.

Vím, že ještě za dob dosovských počítačů existovaly takové programy,
snad dokonce dva...

Předem velmi děkuji za jakoukoliv informaci v tomto směru.

Všechny zdraví J. Příborský