[Fanda] Skype 8.25

Ivo ivo11.novak na email.cz
Úterý Červenec 24 15:45:07 CEST 2018

Zdravím,
Jarku, díky za odpověď, to opravdu funguje, pokud zvolím v nastavení "Skype"
možnost vypnout aplikaci se zavřením. Já bych ale potřeboval, aby při
zavření "Skype" zůstal na liště, zároveň jsem se kurzorem "Jawsu" dostal
rovnou na plochu. Pokud vypnu možnost "Zavření skype" se zavřením okna,
odečítač hlásí strátu pozice kurzoru, obvyklými skratkami pak plochu
vyvolám. V nejhorším Vámi popsaná varianta je taktéž funkční. Jinak možnost
v nastavení "Spouštět Skype na pozadí" není to pravé, aplikace je spuštěna,
ale za pomoci "Jawsu" není bez pomoci dotykového kurzoru možné rychle
vyvolat okno.
Kdybyste někdo ještě něco k danému tématu měl, určitě napište, díky!

Ivo Novák
Mobil: 603819431
Tel.: 312651196
Email: ivo11.novak na email.cz
Skype: ivo11.novak

-----Původní zpráva-----
Od: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> za uživatele Jarek Krcmar
Odesláno: úterý 24. července 2018 10:47
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Skype 8.25

Dobrý den Ivo,

ano, Skype 8.25 lze nastavit takto:

Po stisku zkratky Ctrl+,(čárka se dostanete do nastavení aplikace. Zde si
tabulátorem najděte položku Po zavření Skype spuštěný a tu mezerníkem
odškrtněte.

Jestli používáte Nvda, tak ten vám oznámí Vypnuto.

Pak už stačí dát Alt+F4, nebo pro ukončení programu Skype Ctrl+Q.

Jarek

Dne 24.07.2018 v 9:34 Ivo napsal(a):
> [...]
> nepohodlná, zdá se být jakš-takš přehledná. Mám jen jeden dotaz, po
> zavření okna se "Skype", mi odečítač respektive jeho kurzor zřejmě
> nepřistane na ploše, musím dát vždy po zavření "Skype" skratku "Win +
> M". Nemám nastaveno automatické spouštění aplikace "Skype" po startu
> počítače, PC jsem po aktualizaci "Skype" restartoval, výsledek je
> stejný, po zavření se na plochu automaticky nedostanu. Skype neužívám
> až zas tak často, možná se s tím budu muset smířit, no, trochu mi to
> vadí. Prosím, lze někde něco nastavit, abych se po zavření aplikace dostal
odečítačem normálně na plochu s ikonami hned?

> Díky za nějakou radu nebo návod, pěkný den,
>

> Ivo Novák
>
> Mobil: 603819431
>
> Tel.: 312651196
>
> Email: ivo11.novak na email.cz <mailto:ivo11.novak na email.cz>
>
> Skype: ivo11.novak

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz