[Fanda] FW: Skype 8.25

GP1 gp1 na nextra.sk
Úterý Červenec 24 14:47:13 CEST 2018

Ahoj!
Posieelam dotaz od kamaráta mimo konferenciu:
Ako po prihlásení do najnovšej verzii skipe možno zistiť, kto je prihlásený?
V predošlej verzii to šlo bez problému.
Dakujem
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Ivo" <ivo11.novak na email.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 24. júla 2018 11:59
Predmet: [Fanda] FW: Skype 8.25

Zdravím,

Omlouvám se, zprávu níže posílám ještě jednou, poslal jsem už po deváté
hodině ranní, nějaké příspěvky z konference "Fanda" už mezitím přišly, ale
mezi nimi nepřišla žádná odpověď na můj dotaz, ani nepřišla moje zpráva,
takže si nejsem jist, zda vůbec do konference dorazila. Tak činím ještě
jeden pokus.

S omluvou díky,

Ivo Novák

Mobil: 603819431

Tel.: 312651196

Email:  <mailto:ivo11.novak na email.cz> ivo11.novak na email.cz