[Fanda] FW: Skype 8.25

Ivo ivo11.novak na email.cz
Úterý Červenec 24 11:59:34 CEST 2018

Zdravím,

Omlouvám se, zprávu níže posílám ještě jednou, poslal jsem už po deváté
hodině ranní, nějaké příspěvky z konference "Fanda" už mezitím přišly, ale
mezi nimi nepřišla žádná odpověď na můj dotaz, ani nepřišla moje zpráva,
takže si nejsem jist, zda vůbec do konference dorazila. Tak činím ještě
jeden pokus.

S omluvou díky,

Ivo Novák

Mobil: 603819431

Tel.: 312651196

Email:  <mailto:ivo11.novak na email.cz> ivo11.novak na email.cz

Skype: ivo11.novak

Odesláno: úterý 24. července 2018 9:35
Komu: 'fanda na elsa.cvut.cz' <fanda na elsa.cvut.cz>
Předmět: Skype 8.25

Dobrý den,

Již dlouho napříč konferencemi probíhá diskuze o nejnovějších osmičkových
verzích "Skype". Též jsem tedy aktualizoval, stáhla se verze "Skype 8.25".
Mám Windows 64 Byt, Jaws verzi z minulého roku. Orientace, byť je
nepohodlná, zdá se být jakš-takš přehledná. Mám jen jeden dotaz, po zavření
okna se "Skype", mi odečítač respektive jeho kurzor zřejmě nepřistane na
ploše, musím dát vždy po zavření "Skype" skratku "Win + M". Nemám nastaveno
automatické spouštění aplikace "Skype" po startu počítače, PC jsem po
aktualizaci "Skype" restartoval, výsledek je stejný, po zavření se na plochu
automaticky nedostanu. Skype neužívám až zas tak často, možná se s tím budu
muset smířit, no, trochu mi to vadí. Prosím, lze někde něco nastavit, abych
se po zavření aplikace dostal odečítačem normálně na plochu s ikonami hned?

Díky za nějakou radu nebo návod, pěkný den,

Ivo Novák

Mobil: 603819431

Tel.: 312651196

Email: ivo11.novak na email.cz <mailto:ivo11.novak na email.cz>

Skype: ivo11.novak