[Fanda] Skype 8.25

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Červenec 24 10:46:35 CEST 2018

Dobrý den Ivo,

ano, Skype 8.25 lze nastavit takto:

Po stisku zkratky Ctrl+,(čárka se dostanete do nastavení aplikace. Zde
si tabulátorem najděte položku Po zavření Skype spuštěný a tu mezerníkem
odškrtněte.

Jestli používáte Nvda, tak ten vám oznámí Vypnuto.

Pak už stačí dát Alt+F4, nebo pro ukončení programu Skype Ctrl+Q.

Jarek

Dne 24.07.2018 v 9:34 Ivo napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Již dlouho napříč konferencemi probíhá diskuze o nejnovějších osmičkových
> verzích "Skype". Též jsem tedy aktualizoval, stáhla se verze "Skype 8.25".
> Mám Windows 64 Byt, Jaws verzi z minulého roku. Orientace, byť je
> nepohodlná, zdá se být jakš-takš přehledná. Mám jen jeden dotaz, po zavření
> okna se "Skype", mi odečítač respektive jeho kurzor zřejmě nepřistane na
> ploše, musím dát vždy po zavření "Skype" skratku "Win + M". Nemám nastaveno
> automatické spouštění aplikace "Skype" po startu počítače, PC jsem po
> [...]

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz