[Fanda] invitation na webvisum

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pondělí Červenec 23 06:52:52 CEST 2018

Ahoj Járo,
Víš,že jsem pro každou špatnost. Když mě o to někdo požádá, klidně sepíšu podrobný návod, jak rozběhnout webvisum na Firefoxu ESR 52.
Ahoj.
Radek Baštář
TyfloCentrum Plzeň
> Od: Jaromír Tichý <tichy na tc-plzen.cz>
> Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 22.07.2018 21:08
> Předmět: Re: [Fanda] invitation na webvisum

Ahoj, Radku, bylo by super, kdybys o tom napsal do Tecka nebo na Pelion! Podle mě je to fakt velký objev. Jára

Odesláno z iPhonu