[Fanda] Dotaz win 10 a skype

Michal Podstavsky podstavsky na minet.sk
Pátek Červenec 20 21:27:07 CEST 2018

Re: [Fanda] Dotaz na Skype
Dobré odpoledne,

nejvhodnější verzi Skype = poslední vydání řady 7 = 7.41.0.101 si
můžete stáhnout následujícím odkazem:

https://filehippo.com/download_skype/download/540bf991c8e9a4450e1795e50c950ac2/

Hezký den.

Michal Jungmann

<e.sekela na centrum.cz>:
blok s citáciou
Ahoj fandové, nevím proč ,ale vymazal se mi program Skype,zůstala jen ikona
na ploše.Poprosil jsem vnuka o nainstalování Skype znovu,leč našel verzi
Skype Previev  a z mé strany se to nedá ovládat ,schází mi nastavení ,altové
menu neexistuje a kontakty jsou ve složkáchdle počátečního názvu,leč nevím
jak to ozvučit,kontakty on-line jsou označené tečkou a to mi ečte.Prosím
může mi někdo poslat starší verzi,kde se to dá ovládatv altovém menu,je tam
nastavení on-line i of-line a když si to poznačím tak mi vyskočí jen
připojené kontakty.Dále nevím jak přijimat hovory a ukončovat,byl jsem
zvyklý přijímat Peič daum a končit Peič ap a to taky nefunguje.Proto prosím
o starší verzi,nebo odkaz ,kde tyto verze najít .Roky jsem použival starou a
dobře ovladatelnou verzi ,leč nyní jsem v srabu.Poradí mi prosím někdokde
starou verzi stáhnout a nainstalovat, příliš počítač neovládam.Eda.
---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz
koniec bloku s citáciou

Dňa 20. 7. 2018 o 18:32 Radek Štipčák napísal(a):