[Fanda] Dotaz win 10 a skype

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pátek Červenec 20 18:55:11 CEST 2018

Dobrý den Radku,
 ono vám možná ani nic jiného nezbyde, než se naučit se Skypem verze 8. Nedávno se tu řešilo, že Skype verze 7 by měl přestat fungovat v září letošního roku.
Přeji hezký večer.
Radek Baštář
TyfloCentrum Plzeň

 > Od: Radek Štipčák <radek.stipcak na tiscali.cz>
 > Komu: fanda <fanda na elsa.cvut.cz>
 > Datum: 20.07.2018 18:32
 > Předmět: [Fanda] Dotaz win 10 a skype

 Dobrý večer na konferenci.
 Vím že se to tu řešilo mnohokrát asi, ale zkusím se zeptat.
 Brzo se stanu majitelem nového pc s win 10 a odečítačem oko-nvda.
 Chtěl bych se zeptat jakou verzi skype byste mi na novém pc doporučili aby
 mi fungovala nejlépe, do verze 8 se mi jít moc nechce.
 Mám tu portable verzi skype 7.41.0.101 Předem děkuju za odpověď a přeju všem
 příjemný výkend.
 Radek Štipčák.