[Fanda] dotaz k vypínání modemu

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Pátek Červenec 20 18:05:36 CEST 2018

Zdravím,

či samotné vypínanie a zapínanie zariadenia má vplyv na jeho životnosť
neviem posúdiť, určite ale má vplyv na životnosť samotného vypínača,
ktorý behom relatívne krátkeho času spoľahlivo odíde do večných lovíšť.

DFMilan Měchura

> O této otázce by se dalo dlouze polemizovat a k jasnému závěru myslím
> nedojdeme. Trvalý provoz zařízení s sebou samozřejmě nese určitá
> rizika (plus náklady na elektřinu), na druhou stranou každodenní
> vypínání a zapínání -- mám teď na mysli například velice rozšířené
> ADSL modemy -- se může na životnosti rovněž negativně projevit.
> Provozní teplota těchto zařízení je totiž nezřídka 35 až 40 stupňů
> Celsia, tedy o 10-20 stupňů vyšší než běžné pokojové teploty, takže do
> hry vstupuje i teplotní roztažnost, která -- byť na úrovni mikrometrů
> [...]

---
Táto správa bola skontrolovaná na prítomnosť vírusov programom Avast Antivirus.