[Fanda] Google chrome a rozbalovací seznamy

Ivo ivo11.novak na email.cz
Pátek Červenec 20 11:35:51 CEST 2018

Zdravím,
Nerad se do tohoto vlákna připojuji, ale zkušenost s kladenským úřadem je opravdu taková. Loni mi byl přiznán příspěvek na elektronický zápisník, tedy notebook. Ten jsem si vybral velmi kvalitní, určitě na 5 let bude postačovat. Dostal jsem jenjednu verzi odečítače "Jaws". Právě nedávno jsem žádal o ubgrade, bezúspěšně, odvolání šlo přímo na ministerstvo práce a sociálních věcí. Bylo mi však již dopředu řečeno, většina posudků se vrací z ministerstva s potvrzujícím stanoviskem kladenského úřadu práce. Bylo mi také vysvětleno, že takhle to má přesně být, pomůcka musí splňovat nejnižší ekonomickou náročnost, a to, že jiným nevidomým u jiných úřadů v republice upgrade odečítače vychází, není, prý, tak úplně dobře a správně, byť mi pracovnice z lidského hlediska rozumí. I ona ví, že pokud na svém počítači neodklikne důležité aktualizace, PC nefunguje správně. Co dělat? No uvidíme, co přijde od ministerských úředníků, nějaký postup budu muset zvolit.
Tolik moje čerstvá kladenská zkušenost, s přáním dobrého pátku,

Ivo Novák
Mobil: 603819431
Tel.: 312651196
Email: ivo11.novak na email.cz
Skype: ivo11.novak

-----Původní zpráva-----
Od: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> za uživatele Jiří Škrába
Odesláno: pátek 20. července 2018 11:17
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Google chrome a rozbalovací seznamy

Dobrý den,

ač to pan Hrubeš napsal jak by to mělo fungovat na všech ÚP v ČR, tak to není pravda.
Kladno!
Přiznali mi notebook, ale v nižší výbavě, přiznali mi upgrade z Jaws 13 na 18, Office, FineReader a hlas Eliška.
Toť vše.
Plus 2 upgrady nejsou potřebné, ba naopak jde o nadstandard vybavení počítače, protože tak jak mi pomůcku schválili splňuje podle zákona nejnižší náklady pro získání pomůcky v základním provedení.
Paradox?
Nepřiznali mi ani instalaci programu Jaws, protože servisní služby jsou nadstandartní a opět nesplňují nejnižší finanční náklady na pořízení pomůcky v základním provedení.
Na moje argumenty, že pomůcka má být funkční mi stále odpovídali a to i po odvolání, že pomůcka je funkční i v tomto základním provedení.
Co s toho vyplývá?
Každý úřad má jiné předpisy, které musí dodržovat a přispívat jiným, kteří jsou postiženi netahavostí, plodností a tak dál...
Představme si, že ÚP vozíčkáři přispějí na automobil, ale ruční řízení bude mít v kufru.

Hezký den

Jiří Škrába