[Fanda] Google chrome a rozbalovací seznamy

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Pátek Červenec 20 10:39:19 CEST 2018

Souhlasím s panem Hrubešem, sám jsem loni žádal pouze o up-grade
softwaru, protože notebook sloužil dobře a nechtělo se mi jít do
nového, takže to je jedna z možností, jak pokračovat na stávajícím
notebooku nebo stolním počítači, pokud hardware šlape dobře a nechce
ho člověk měnit.
Z Brna zdraví Václav Toul

--
Mgr. Václav Josef Toul